۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۳۵۸۲۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان بدانند با ‌اعتماد به آمریکا، کشور به آرمان های خود نخواهد رسید

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه عده ای به دنبال تطهیر آمریکایی ها هستند، تصریح کرد: همه باید توجه کنند که با آمریکا نمی‌توانیم به آرمان‌های خود برسیم و جنایات آمریکا هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و پاسخ به همه ظلم‌های این رژیم از سوی ملت ما همچون گذشته «مرگ بر آمریکا» است.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با تجلیل از حضور گسترده ملت روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، این حضور را نشان دهنده وحدت و همدلی امت اسلامی برای نابودی صهیونیسم جهانی دانست.

 

وی افزود: با بیان این که رژیم صهیونیستی تنها با نیروی نظامی، مغلوب نمی‌شود بلکه باید با نیروی تقوا به پیروزی رسید و انقلاب اسلامی را به آرمان‌های بلندش رساند.

 

حجت الاسلام لائینی افزود: آزادی قدس عزیز نیز در گرو تقویت تقوا و عمل صالح است که باید برای این منظور بیش از گذشته برای سربلندی اسلام و قدس عزیز تلاش کنیم و با رعایت تقوای الهی و انجام عمل صالح که از سفارشات مؤکد اسلام است، اسلام را جهانی کنیم.

 

امام جمعه نکا با بیان اینکه اسراییل در همه شرایط دنبال بهانه است و بهانه‌جوئی‌های مختلف این قوم زبانزد است، یادآور شد: ظلم در وجود رژیم صهیونیستی ریشه دوانیده است و به همین دلیل هیچ عملکرد خوبی از آنان ارائه نشده است.

 

وی با بیان این‌که باید آرمان‌های آزادی قدس عزیز در جامعه عملیاتی شود، افزود: دستیابی به این آرمان‌ها در گرو تقوای الهی و دوری از جنگ و خونریزی، تمسک به اهل بیت(ع)، قرآن و اتحاد و انسجام است که همه ما باید در این راستا حرکت کرده و با در دستور کار قرار دادن آنچه قرآن و اهل بیت(ع) ارائه داده‌اند به سعادت برسیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، آمریکا را بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در جهان دانست و افزود: اگر لحظه ای این کشور دست از حمایت مالی و تسلیحاتی صهیونیست ها بر دارد به حتم حیات ننگین این رژیم اشغال گر به پایان خواهد رسید.

 

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که آمریکایی ها در 37 سال اخیر از هر ابزاری برای توطئه در داخل کشور استفاده کرده اند، بیان داشت: جنایت های آمریکا علیه ملت ایران در دهه های اخیر به زخمی عمیق در قلوب مردم کشورمان تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به این که دست آمریکا به خون های میلیون ها انسان بی گناه در سراسر جهان آغشته است، تصریح کرد: آمریکایی ها که خود را مدافع حقوق بشر و انسانیت می دانند خود بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا هستند.

 

امام جمعه نکا با بیان این که آمریکا امروز بزرگترین حامی گروه های تروریستی در کشورهای مختلف است، خاطرنشان کرد: القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی دست پرورده آمریکایی ها هستند.

 

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که انقلاب اسلامی منافع استکباری آمریکا در منطقه خاورمیانه و حتی جهان را به خطر انداخت، گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی بزرگترین سد برای منافع استکباری آمریکا در جهان است.

 

وی با بیان این که شعار مرگ بر آمریکا برای همیشه تاریخ از سوی ملت ایران فریاد کشیده خواهد شد، بیان داشت: طراحان شعار مرگ بر آمریکا باید به جنایت های این کشور مستکبر علیه ملت ایران توجه کنند.

 

امام جمعه نکا گفت: اشغال قدس و فلسطین تنها یک نمونه از نمونه‌های فراوان جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه اسلام است که آوراگی، شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از مسلمانان را به همراه داشته و حقوق بشر نقض شده است و مظلومان جهان در این حقوق به‌ شمار نمی‌آیند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه عده ای به دنبال تطهیر آمریکایی ها هستند، تصریح کرد: همه باید توجه کنند که با آمریکا نمی‌توانیم به آرمان‌های خود برسیم و جنایات آمریکا هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و پاسخ به همه ظلم‌های این رژیم از سوی ملت ما همچون گذشته «مرگ بر آمریکا» است.

 

استاد حوزه علمیه با تأکید بر این که مسؤولان ما باید بدانند که سیاست های جنایت کارانه آمریکایی ها علیه امت اسلامی به ویژه ملت ایران هیچ گونه تغییر نخواهد کرد، افزود: پرونده این کشور در دهه های اخیر همواره با توطئه و جنایت علیه ملت های مظلوم به ویژه مردم کشورمان همراه بوده است.

 

حجت الاسلام لائینی با بیان این که عملکرد بد آمریکایی ها در قضیه برجام نیز بار دیگر دروغ و نیرنگ این کشور را به اثبات رساند، تصریح کرد: آمریکایی ها در سال های اخیر هیچ گاه به دنبال مباحث هسته ای کشورمان نبودند، بلکه موضوع هسته ای تنها بهانه ای برای فشار به ملت ایران بود.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که در سایه ایستادگی و مقاومت ملت ایران همه توطئه های آمریکایی ها و همپیماناش در سال های اخیر خنثی و با شکست مواجه شد، بیان داشت: مردم کشورمان هیچ اعتمادی به آمریکایی ها و مقامات غربی ندارند، چون در جریان سال های تحریم بیشترین فشار به مردم کشورمان از ناحیه همین کشورها وارد شد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از انتشار فیش حقوق های نجومی برخی مدیران در رسانه ها و فضای مجازی، گفت: این جریان، جریان پول‌دوستی نیست، بلکه جریان سیاسی برای جنگ با سرمایه‌های اجتماعی کشور است که باید مراقب باشیم و بدانیم این افراد تعداد کمی از مدیران هستند و بسیاری از مسؤولان ما پاک‌دست هستند.

 

حجت الاسلام محمدی‌ لائینی ادامه داد: همچنان که افرادی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند به جامعه معرفی شدند، مسؤولان پاک‌دست هم که حقوق‌های معمولی دریافت می‌کنند و حلال می‌خورند؛ معرفی شوند تا آسیب‌دیدگی مردم از این ناملایمتی‌ها ترمیم شود./1317/202/ب2

ارسال نظرات